48% billigere pris pr. lead og 142% flere kvalitet-leads med nyt content

Gode nyheder, når nye leads er afgørende for din forretning

Bedre Psykiatri har brug for leads til nye medlemmer og bidragsydere og vores arbejde lægger fundamentet for at kunne opfylde store dele af det behov.

Vi indsamlede 3.964 leads til Bedre Psykiatri på mindre end en måned – en stigning på 142% fra foregående periode, vel at mærke med samme budget.

Det er selvfølgelig altid en god nyhed, når vi leverer solide resultater for vores kunder, men man bliver særligt glad, når det samtidig bidrager til så godt et formål som Bedre Psykiatri

Antal leads
142%

Pris pr. lead
▼ 48%

CPM
▼ 10%

CPC Social har hjulpet os med at skabe mest mulig værdi for den bedste pris.

– Mikkel Vadsager Larsen, fundraiser, Bedre Psykiatri

Problemet: Selv det bedste indhold har en udløbsdato

Kvalitetsindhold taber effekt med tiden

Det er desværre en velkendt problematik, at virksomheder lægger mange ressourcer i at få produceret nyt indhold, som de håber kan leve i mange år.

Men sandheden er, at når først din målgruppe har set dine videoer, tekster og billeder et par gange, så begynder de at ignorere dig – og på sociale medier er det dødsstødet.

Diagnosen hedder “ad wear out” og sker i alle brancher, hos alle målgrupper og på tværs af alle platforme.

Løsningen: 4 stykker billigt, simpelt og effektivt indhold

God markedsføring kan være billigt, når bare det rammer

Vores medarbejdere har alle stor erfaring med online markedsføring og det kommer hurtigt til udtryk i den hastighed, vi kan producere, versionere og anbefale nyt indhold, der virker.

Samtidig har vi gennem et mangeårigt samarbejde med Bedre Psykiatri en stor forståelse for deres målgruppe, budskab og målsætninger.

En kombination af professionelle kræfter, stor indsigt i kundens forretning og et fremragende samarbejde mundede ud i to billeder og to videoer, som gav annoncerne nyt liv og leverede imponerende resultater.

Resultaterne: Flere leads, billigere leads, bedre leads.

Vi både puster og har mel i munden

Når det helt rigtige annonce-setup går hånd i hånd med godt content, så sker der små mirakler og på få dage meldte resultaterne sig:

  • 142% flere leads

  • 48% billigere leads

  • 43% større reach

Med næsten 4.000 leads på bare en måned er det vist ikke nødvendigt at sige, at det var en succes for Bedre Psykiatri at investere i tilpasset content.

Next step: Skal vi også hjælpe din forretning?

Hos CPC Social sidder vi med nogle af landets skarpeste SoMe specialister. De nørder målgrupper, content, tracking og data på tværs af næsten alle sociale medier, for at kunne give dig målbare resultater og en plan for skalering.

Jeg ser frem til at lære din forretning at kende.

Christian Strandberg
Partner
2630 1496 // cs@cpcsocial.dk

Forrige
Forrige

Fra kaotisk kampagnestruktur til simpel succes

Næste
Næste

Ændringer i kampagnetype leverede ekstraordinære resultater