Audit

En detaljeret gennemgang af dine sociale medier og konkluderende rapport, som tydeligt viser dig, hvor du bruger dine ressourcer forkert.

Med en audit får I en komplet kontogennemgang, der sikrer, at I ikke direkte eller indirekte taber penge på jeres annoncering på sociale medier, f.eks. Facebook og Instagram.

Efter endt forløb vil I stå med en konkret rapport, som vi gennemgår sammen med jer, så I får fuld forståelse for jeres situation.

Er du i tvivl om I har et korrekt teknisk fundament?

Book et helt og aldeles gratis og uforpligtende møde hvor vi, med et forhåndstjek af jeres setup i hånden, afklarer hvorvidt I har brug for en audit af jeres kontosetup.

Vi finder fejl hos mere end halvdelen af de virksomheder vi kigger efter i sømmene.

Spørgsmålet er hvilken halvdel din virksomhed tilhører?

Eksempler på fokuspunkter

Business Manager

  • Sikkerhed og brugeradgange

  • Forbundne sider

  • Korrekt kontosetup

Pixel og tracking

  • Auto Advanced Matching

  • Auto Tracking

  • Conversion API (cAPI)

  • Custom Events

Strategi og målretning

  • Formater og placeringer

  • Campaign Budget Optimization (CBO)

  • Målsætninger

  • Tests


Optimering af din situation
Du får rådgivning med fokus på både dit indhold og dine kunders købsrejse.

Med fokus på øget ROI
En optimering af annoncekonti har ofte to målbar forbedringer: lavere CPA, højere ROI.

En typisk proces

1. Gennemgang af annoncekonti

Vi gennemgår dine annoncekonto på relevante sociale medier fra ende til anden, evaluerer din struktur, fremhæver fordele og ulemper og sikrer den optimale opsætning.

2. Evaluering af kampagner

Vi skaber et overblik over vigtige touchpoints i dine kunders rejse og du får nye øjne på dine kreativer og en liste over, hvilke der performer bedst og hvor der er plads til forbedringer.

3. Kontrol af tracking

Tracking er fundamentet for en god optimering og selvom mange tror, at de har et godt setup, kan vi for det meste finde plads til forbedringer, som hurtigt kan levere et mere pålideligt resultat.

4. Rapport og opfølgning

Til sidst samler vi en brugervenlig rapport med konkrete anbefalinger, du kan arbejde videre med - og sætter 30 minutter af til gennemgang med dig via et telefon- eller onlinemøde.

Skal vi også hjælpe dig?

“Vi har haft CPC Social som bureau igennem en årrække, og vi har fra første dag været meget tilfredse med samarbejdet.”

Louise Junge-Petersen, Marketing Projektleder
FDM Marked

SIGNUP

Nyt liv til gammelt content skabte effektiv leadgenerering

1.987 underskrifter på to måneder alene via Facebook-annoncer til under halv pris af deres tidligere kampagne

LEADS

Fra kaotisk kampagnestruktur til simpel succes

Over tre måneder fjernede vi målgrupper, kampagner og interesser fra kampagner. Med stor forbedring på resultaterne.