535 bookede værelser på 90 dage med en ROI på 176% 😌

#annoncering #salg #meta #B2C

Når strategi, annonceopsætning og content går hånd i hånd.

Vores samarbejde startede med et udgangspunkt i en mistro til, at det overhovedet kunne blive en succes. Cabinn havde længe forinden kørt annoncering med hjælp fra et PR-bureau, men resultaterne havde aldrig vist sig.

Da først vi fik adgang til maskinrummet var det ikke svært at forstå hvorfor. Vi gik derfor i gang med at rive det hele ned og starte forfra efter alle kunstens regler.

Historien taler for sig selv, for samarbejdet med Cabinn er fortsat – og nu med en stabil strategi og eksekvering, som leverer resultater året rundt.

Problemet: Ingen resultater og en konkurrent der bragede derudaf

Det blev tid til at sadle om

I vores branche møder vi ofte forretninger, som har brændt fingrene på online annoncering. Det har kostet en masse penge og leveret få eller ingen resultater.

Men når man kan se, at det kører for konkurrenterne, så må det jo kunne lade sige gøre, ikke?

Heldigvis var Cabinn ikke skræmt helt væk og lod sig overtale til at give det et skud i samarbejde med CPC Social.

Løsningen: Riv det hele ned og start forfra på den rigtige måde

Godt begyndt er halvt fuldendt

Der var ikke meget, som vi kunne bygge videre på, så derfor blev det hele pillet fra hinanden: annoncekonti, strategier, indhold osv.

Men det medførte også, at vi kunne gøre det helt rigtigt fra starten og lave en strategi for både den tekniske opsætning og det kreative indhold, som kunne levere de nødvendige resultater.

Resultaterne: En stabil tilgang af nye bookinger og en solid ROI

Flere bookinger på tværs af sæsoner og på hverdage

I dag er vi et sted, hvor Cabinn får en stabil tilgang af nye booking måned efter måned til et budget, som skaber luft i bruttoresultatet og får fyldt nogle de huller i bookingkalenderen, som populært kan være svære at fylde.

Samtidig er annonceringsmaskinen bygget til at kunne skalere op og ned med kort varsel, skulle der pludselig blive mindre efterspørgsel fra andre kanaler.

Next step: Skal dit hotel også have flere gæster?

Hos CPC Social sidder vi med nogle af landets skarpeste SoMe specialister. De nørder målgrupper, content, tracking og data på tværs af næsten alle sociale medier, for at kunne give dig målbare resultater og en plan for skalering.

Jeg ser frem til at lære din forretning at kende.

Christian Strandberg
Partner
2630 1496 // cs@cpcsocial.dk

Forrige
Forrige

Til kamp mod ad-wear-out med nyt kreativt indhold 🤺