Lever dine Facebook- og Instagram-kampagner ikke helt op til de ønskede mål? Eller skal du starte annoncering op for første gang?

Så er vores undervisningsforløb med op til 5 deltagere måske noget for dig. Du lærer om de mest essentielle funktioner ved Facebook-annoncering at kende, så du efter forløbet kan vende tilbage til din kontorplads klar til at skabe synlige resultater med din SoMe-indsats på egen hånd.

Undervisningsforløbet består af 2 moduler og individuel sparring til hver enkelt virksomhed.

I 1. modul lærer du om de grundlæggende elementer i Business Manager.

Du får indsigt i alt fra, hvordan du bruger platformen, hvilke strategiske overvejelser du bør gøre dig i forhold til din annoncering, til det store udvalg af annonceformater- og placeringer, og hvordan du anvender dem bedst muligt.

I 2. modul lærer du om Facebooks samspil med dit website.

Facebook tilbyder nemlig flere og flere muligheder for at få en dyb indsigt i din målgruppes digitale adfærd, som du kan bruge til at optimere dit salg. I 2. modul får du derfor indblik i de mange muligheder for at analysere data, der eksisterer i Business manager, herunder Facebook Analytics og Facebook Attribution, og hvordan du via data kan styrke samspillet mellem Facebook og dit website.

Modulerne varer 2 timer hver. Herefter får du 1 times individuel sparring med en Client Marketing Manager, hvor I sammen vender de spørgsmål, du har på hjertet. Det kan være, du har spørgsmål til en konkret kampagne, du gerne vil sætte op eller evaluere på, eller det kan være opfølgende spørgsmål om netop din strategi på Facebook og Instagram.

 

Der er 5 ledige pladser

De næste undervisningsdage er:

Frederiksberg
1. modul fredag d. 3. april.
2. modul fredag d. 17. april.

Begge dage fra 9-11

 

Pris 3.950 kr.

Kontakt Jakob for at høre mere

Ring til Jakob på 51847993 eller
send ham en mail på jn@cpcsocial.dk

Ønsker du i stedet en unik gennemgang af din annoncekonto og de tilhørende kampagner? Så anbefaler vi i stedet vores 1:1 workshop.

1-1 workshop