FRICTION-FREE SHOPPING WORKSHOP

Workshoppen afholdes den 10. januar 2020, hos CPC Social, Nordre Fasanvej 91, 2000 Frederiksberg.

Pris: 495 kr.

Hvis du vil vinde forbrugerens gunst, skal du arbejde med Friction-Free Shopping – det vil sige hurtig, intuitiv og ubesværet shopping. Kombinerer du det med god gammeldags service, så efterlader du dine konkurrenter på perronen.

 

Kom og hør, hvordan vi arbejder med Friction-Free Shopping i forbindelse med Facebook- og Instagram annoncering og få indblik i, hvilke resultater det kan skabe at arbejde dedikeret med begrebet.

 

Vi får besøg af Morten Blumensaadt, ekspert i digital brugeradfærd med mere end 15 års erfaring.

 

Morten fortæller, hvordan du, på baggrund af data, kan optimere brugerrejsen og brugeroplevelsen, så du øger din omsætning og kundens loyalitet.

 

Men Morten kommer også med et vigtigt og enkelt budskab: vi skal huske, at der bag tallene gemmer sig rigtige, levende mennesker, med ægte problemer at løse – og som fortjener at blive behandlet som sådan. Til workshoppen løfter Morten sløret for nogle af de strategier, han med stor succes har implementeret for en lang række danske virksomheder som eksempelvis Rudolph Care, Kino.dk og Skagerak.

 

Workshoppen giver dig overblik over de vigtigste friktionspunkter på kunderejsen, med afsæt i Facebooks nyeste analyser og vores egne erfaringer. Du kommer hjem med ny viden, masser af inspiration og konkrete råd. 

 

Med dig hjem får du et whitepaper, du kan bruge som guide og tjekliste til at optimere din kunderejse.

Agenda

8.30-9.00
Morgenkaffe og croissanter

 

9.00-9.50
Learnings og best practise – sådan gør du!

 

9.50-10.00
Pause

 

10.00-10.45
Morten Blumensaadt om den digitale brugerrejse

 

10.45-11.00
Spørgsmål

morten

Morten Blumensaadt
Ekspert i digital brugeradfærd med mere end 15 års erfaring.

christian

Christian Strandberg
Partner og SoMe Marketing rådgiver hos CPC Social

Der er kun 12 pladser – så skynd dig at tilmelde dig, hvis du vil være sikker på en plads!