Facebook content

Lynoplevelser

Lynoplevelser: Skab interaktion, der konverterer

Hvorfor bruger ALLE ikke Lynoplevelser, kunne man fristes til at spørge?… Annonceformatet, der også kaldes kanvasannoncer, byder nemlig på nogle vilde muligheder, som alt for få har fået øjnene op for. Med Lynoplevelser kan du omdanne dine Instagram og Facebook annoncer til fængende, interaktive universer, der kan løfte dit brugerengagement – og din konverteringsrate – til helt nye højder.

Spamforbud

Ny spamvejledning: gammel vin på nye (digitale) flasker

Der har været meget hype om den nye spamvejledning, som Forbrugerombudsmanden udgav i december 2018. For nu er der endelig blevet sat ord på, hvordan markedsføringsloven skal forstås i forhold til SoMe – og mange er blevet overraskede over, hvad man ikke må.

Facebook Attribution Tool

 

En af de største nyheder fra Facebook i årevis

Facebook er kommet på banen med et nyt banebrydende analyseværktøj, som vi kommer til at beskæftige os rigtig meget med fremover. Værktøjet gør det muligt at måle den præcise brugerrejse, sammenhæng og effekt af din online markedsføring, både betalt og organisk. Ikke kun på Facebook, men også på andre platforme som f.eks. Google Ads, LinkedIn og Snapchat.

Trends på Facebook i 2019

 

Hvad vil folk klikke på og snakke om på Facebook i 2019? Hvis du skal lave godt content til din målgruppe, er du nødt til at have fingeren på pulsen. Facebook har derfor netop udgivet en oversigt over nye spirende samtaleemner og tendenser, som de forventer bliver mainstream i år. Vi har gjort det nemt for dig og giver dig her en kort oversigt over de allervigtigste trends og anbefalinger til, hvad du kan bruge den viden til i din markedsføring.