Ved du, om du får den maksimale omsætning ud af dine kampagner på sociale medier? Om din tracking er opsat korrekt? Og hvilket indhold, der får dine kampagner til at performe bedst?
I de 7 år, vi har hjulpet store danske og internationale virksomheder med annoncering, har vi alt for ofte set virksomheder annoncere mere eller mindre i blinde og dermed tabe hårdt arbejde og omsætning på gulvet. F.eks. ved ikke at have den korrekte tracking.
(Og ja, det gælder også virksomheder, der ellers umiddelbart havde et indtryk af at have styr på deres annoncering).
Men det kan du undgå med en audit. En audit er en ekstern evaluering af din social media marketings performance.
Booker du en audit hos os, gennemgår vi din Business Manager og annoncekonto fra ende til anden, evaluerer dine kampagner, fremhæver fordele og ulemper og sikrer den optimale opsætning.
Bagefter samler vi alle vores findings i en brugervenlig rapport med konkrete anbefalinger, du kan arbejde videre med. Derudover sætter vi 30 minutter af til at gennemgå rapporten med dig via et telefon- eller onlinemøde.
En audit er både til dig, der selv har udarbejdet en SoMe-kampagne, som du gerne vil have evalueret, inden du lancerer. Og til dig, der gerne vil have indsigt i, om du får mest muligt ud af din annoncering.
Det får du helt konkret med en audit:
Få et uforpligtende tilbud på en audit